Snake print








Skirt: Orsay; Heels: Asos; Top: Made by myself; Necklace: Happiness Boutique

Today we have a formal look with a snake print. Snake print is in this season and if you noticed I usually do not wear animal prints. I'm more for flower print.But somehow I like this snake print and I have found an old fabric in my closet and decided to make a blouse like this and I'm happy with the result. I thought it's maybe too much matchy with my heels but at the end it looks nice. Which animal print do you like?


                                            Shop | Facebook Instagram | Bloglovin´ | Tumblr
                                                              Have a great week! Till next time!


12 comments :

  1. I am so not fan of animal print, prefer more flower. :)
    Looks is really nice, serious, maybe more for older ladies. :D

    http://girlfromnk.blogspot.com.es

    ReplyDelete
  2. amazing top i love it

    NEW OUTFIT:SPRING STRIPES
    http://showroomdegarde.blogspot.com.es/2014/05/spring-stripes.html

    ReplyDelete
  3. Meni je bas super kako cipele idu uz bluzu, bas divan detalj... jako volim takve detalje :) Zmija print volim ali kao i s leom, ne u apsolutno svim varijantama... bluza je krasna.

    ReplyDelete
  4. ja bi uvijek mogla potpisati Ivanine komenatare, uvijek kad ih pročitam baš ono što sam ja htjela reći...da i meni je odlično kako se slaže uzorak na bluzi i cipelama:) super ti je bluza ispala, nekad otkrijemo neka blaga u ormaru za koja nismo ni znali da ih imamo. Sve u svemu, kombinacije je kako bi rekli ovdje u Mostaru---ekstra!

    ReplyDelete
  5. joj kako dobro........

    ReplyDelete
  6. Super Outfit!

    Viele Grüße,
    Verena von whoismocca.com

    PS: Eine neue "Show your…"-Aktion gibt es seit kurzem auf meinem Blog. HIER erfährst du alles weitere und wie du teilnehmen kannst! Ich freu mich auf deinen Post!! :)

    ReplyDelete
  7. Hehe pa bas treba da mi stignu stikle sa Asosa isto zadnji dio im je zmijskog printa, samo druga kombinacija boja naprijed :) Super su mi te tvoje!

    ReplyDelete
  8. Gledala sam ove stikle na Asos-u, bas su zanimljive. :)

    ReplyDelete
  9. Love how your shoes match your top <3 Beautiful outfit!

    - Anna

    www.melodicthriftychic.com

    ReplyDelete
  10. uf. zmijica. obozavam reptil uzorak i savrseno izgledas. drugacije ni ne moze :D

    ReplyDelete

Thank you for comment <3 !

 
Copyright © 2014 Heart in the Clouds